הסכם “רשויות השינוי” – מהפיכה בנתיבי תחבורה לרוכבי אופניים חשמליים

מה הם הסכמי “רשויות השינוי” ומדוע אנחנו מאמינים שהם מהפיכה עבורינו רוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים?

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים וחברות התשתית חוצה ישראל ונתיבי איילון חתמו באוטובר 2022 על הסכמי “רשויות השינוי” עם מספר לא מבוטל של ערים בפרפריה.

ההסכמים הללו יאפשרו לשנות באופן ממשי את המציאות התחבורתית ולתעדף תחבורה שאינה ברכב פרטי, תחבורה ציבורית ושבילי רכיבה על אופניים.

בין הערים שחתמו על ההסכם עד כה: טירת הכרמל, נהריה, קרית מוצקין, אור עקיבא, מודיעין עילית, בית שמש, אופקים ועוד.

 

המיזם נועד להפחית את העומס בכבישים העירוניים, על ידי בחינת הצרכים של כל רשות, והקצאת תקציבים וכלים לבניית מסופים, מיזמי בטיחות, שדרוג תחנות, הצללות וסלילת שבילי אופניים בטיחותיים בצירים מרכזיים – למשל: בניית גשר ושביל אופניים בין קרית ים לקרית מוצקין.

 

אנחנו ב”BIKETECH” מברכים על המהלך שהוא גם אקולוגי, גם חסכוני וגם משפר משמעותית את התנאים לרוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים והכי חשוב את בטיחות הנסיעה עבור לקוחותינו.

 

המהלך אמור להתפשט בערים נוספות וצירי תחבורה נוספים ברחבי הארץ, כך שנוכל להתנייד באופניים ובקורקינטים חשמליים למקום העבודה ולאירועים והלכה למעשה להפוך אותם לכלי התחבורה המרכזי עבורינו.

הוצאות הדלק ייפחתו, זיהום האויר יקטן, אורך החיים, איכות הסוללות והאופניים החשמליים יזנקו משמעותית ובשאיפה גם יהיו פחות תאונות דרכים.

מה דעתכם?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *